who I am and not who I want be.

Néhány részlet kicsi világomból, néhány dolog, ami foglalkoztat. Ami épp eszembe jut, ha sétálok az utcán, és le akarom írni. Ami megfog, tetszik, megnevettet... Szerethető. Ismerj meg, anélkül, hogy ismernél! (:

Mobilpont-ajánló

Csók 2. ♥

2011.01.25. 14:58 Dreamergirl

Hátulról közeledett felém, lépései zaj nélkül vesztek el a frissen hullott, puha hóban. Megragadta a vállamat, és a falhoz szorított, ami mellett sétáltam. Durván, erősen csókolt meg, és én önkéntelenül csókoltam vissza. Értelmet nyert az utóbbi napok fura érzelem-kavalkádja, erre vágytam eddig, csak én magam sem tudtam róla.
Percekig csókolóztunk mohón, erőszakosan, majd csak álltunk a hóesésben, Két karja még mindig lehetetlenné tette számomra a menekülést. A helyzet annyira izgató volt, hogy remegett a gyomrom, kapkodva szedtem a levegőt. Arcomat az arcához közelítettem, és szinte a szájába suttogtam.
- Ugye tudod, hogy... gyűlöllek?
- Az ajkaid nem ezt mondták - felelte.
- Azok az ajkak ügyesen hazudnak.
Majd átbújtam a karja alatt, és beszaladtam a lépcsőházba.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
Álmodozásomból az énekóra végét jelző csengő riasztott fel, és ahogy láttam elmenni magam mellett Őt, forróság futott végig az arcomon...
 

Szólj hozzá!

Címkék: csók álom szerelem álmodozás

A bejegyzés trackback címe:

https://mylittledream.blog.hu/api/trackback/id/tr482612419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása